PATRAUKLIOS
PASLAUGŲ KAINOS ČIA

Pagrindinė mūsų veiklos sritis yra buhalterinės apskaitos tvarkymas. Ši paslauga apima viską - nuo pirminių dokumentų iki mokesčių deklaravimo bei finansinės atskaitomybės parengimo. Buhalterinė apskaita tvarkoma vadovaujantis Verslo apskaitos standartais bei kitais LR įstatymais, naudojant pažangią buhalterinės apskaitos bei finansų valdymo programą. Prisiimame visišką atsakomybę už teisingą apskaitos sutvarkymą.

Viskas, ką Jums reikės padaryti, tai pateikti mums ataskaitinio laikotarpio dokumentus. Visa kita palikite mums - Jums nebereikės daugiau niekuo rūpintis.

Neimame jokių papildomų mokesčių už konsultacijas, susijusias su kasdieniais buhalteriniais, finansiniais bei mokesčių klausimais.

Mūsų teikiamos buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos apima:
  • pirkimų ir pardavimų sąskaitų registravimą;
  • kasos dokumentų apskaitymą;
  • ilgalaikio turto apskaitą;
  • avanso apyskaitų apskaitymą;
  • darbo užmokesčio apskaičiavimą;
  • banko dokumentų apskaitymą;
  • kiekinę sandėlio apskaitą;
  • mokesčių apskaičiavimą;
  • finansinės atskaitomybės ir mokesčių deklaracijų parengimą;
  • statistinių ataskaitų parengimą;
  • vidinių finansinių ataskaitų parengimą (užsakovui pageidaujant);
                        - pelno(nuostolio) ataskaita;
                        - balansas;
                        - debitoriai/kreditoriai;
                        - pardavimų detalizacija;
                        - sąnaudų detalizacija;
                        - sandėlio likučių išklotinė;
  • paraiškų (bankams, lizingo, draudimo bendrovėms) pildymą;
  • dokumentų pateikimą Valstybinei mokesčių inspekcijai ir "SoDrai".

Trumpas darbo eigos aprašymas:

  • Mes paimame iš Jūsų ataskaitinio laikotarpio dokumentus (kartą per mėnesį, per savaitę, ar dažniau, priklausomai nuo apimties). Prisiimame visą atsakomybę už dokumentų saugojimą.
  • Sutvarkome buhalterinę apskaitą, parengiame bei pateikiame ataskaitas valstybinėms institucijoms (Valstybinei mokesčių inspekcijai, "SoDrai", Statistikos dep. ir t.t.). Viską atliekame elektroniniu būdu, todėl Jums nereikės vargintis dėl deklaracijų pasirašymo ar jų pristatymo.
  • Atstovaujame savo klientą visose institucijose. Bet koks Valstybinės mokesčių inspekcijos, "SoDros", Statistikos departamento ir t.t. bendravimas vyksta su mumis.
  • Klientą nuolat konsultuojame aktualiais buhalteriniais bei finansiniais klausimais, teikiame pasiūlymus, kaip efektyvinti verslą bei minimizuoti mokesčius.

Klientui pageidaujant galime pasiūlyti individualų, įmonės specifiką atitinkantį paslaugų paketą.

Taip pat galime pasiūlyti eilę kitų Jūsų verslo sėkmę įtakojančių finansinių paslaugų.

Kontaktai
UAB "Finasus"
Laisvės pr. 105
LT-06119, Vilnius
Tel.: (8-5) 240 73 70
Faks.: (8-5) 240 73 76
info@finasus.lt